5 oktober - måndag - 2009

Idag ska jag köpa den första julklappen för i år, haha, gäller att vara tidigt ute ju, då räcker pengar förhoppningsvis lättare på något vänster, har själv suttit och funderat också, än så länge har jag inte kommit fram till alt för mkt, men jag skulle vilja ha ett draperi som ska hänga mellan hallen och vardagsrummet, en störra tavla i foto så man själv kan beställa hur den ska se ut, en locktång, och så har jag sett ut prydnadsänglar, haha, jag börjar bli som mamma och moster monica, och fina ljusstakar som man kan hänga upp i fina färger (var inne och kollade på mary poppins (a) ), sen kanske en ipod, det är dit jag har kommit än så länge, längtar så mkt till jul, det ska bli så riktigt bra- oj vad jag längtar!

Känns inte jobbigt i skolan just nu heller och allt går fortfarande bra, har bara ett förhör veckan före APU och efter det har vi lov, ska bli riktigt skönt - då blir det att dra ihop någe, busigtbusigt!

JUSTJA, one three hill säsongerna vore ju inte heller fy skam att få i julklapp! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0