3 oktober - lördag - 2009

Hej och hå alla som än en gång hamnat här, haha! Jag hoppas ni haft en trevlig lördag än så länge, själv känner man sig lagomt trött, var öppet hus på skolan idag så det var ingen sovmorgon direkt, for dock lite tidigare och så fixade vi i lägenheten med lite tavlor och så, nästa gång jag far tillbaka så tar jag nog med mig mina rosetter och fina prydnadssaker så det inte ser lika tomt ut på hyllorna, haha! Linus spelade ner min porslinskanin i golvet igår, hm! <3
Men blev en tupplur påväg hem, så det var skönt, dock så blir det tidigt morgon imorgon med då jag ska ta ut hästarna, men det får jag se till att orka med!

Ikväll blir det iallafall toppenbra, ska tömköra Buster och Jessica ska komma och fota med sin systemkamera som jag inte alls avundas, så förhoppningsvis får jag med mig riktigt fina bilder i kvällens slut eller imorgonbitti, jag hoppas dock på ikväll så ni får titta på dem! (:
Jag vill även tacka för alla fina kommentarer om att ni vill fortsätta följa bloggen och ger fin kritik, det är jätte roligt att höra och det ger lite pepp för att man ska fortsätta skriva, då vet man att man är på rätt håll iallafall! :)

Blir inte så mkt skrivande just för tillfället, jag kommer skriva mer ikväll så jag hoppas att ni besökar och fortsätter kommentera, ni ska vi slå ännu ett besöksrekord! Come on!

Innan jag avslutar vill jag bara säga att jag älskar min Linus Johansson! <3
och glöm INTE http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lizasbuster.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0