2 oktober - fredag - 2009

Jag fick lite idé torka om vad jag skulle kunna skriva om i min blogg, och jag tänkte att jag som driver bloggen kanske ska skriva lite om mig själv! :)

Jag heter Liza Bohman och jag är 16år, jag går mitt första år på gymnasiet och går Barn och Fritids linjen på lilja skolan i Vännäs vilket är superkul!
Jag går där eftersom jag vill vidareutbilda mig till Barnpsykolog, jag vet inte om jag kommer plugga direkt efter gymnasiet, men barnpsykolog är i alla fall mitt mål!
Jag kommer ifrån Robertsfors men eftersom jag går skola i Vännäs så bor jag i en lägenhten tillsammans med världens underbaraste pojkvän Linus, vi har snart varit tillsammans i 2år och jag är superlycklig att ha hittat en så underbar pojkvän!

På fritiden rider jag mest, jag har bara häst på helgerna, han är min egen med eftersom jag går skola och inte bor hemma så tar pappa hand om honom, och så har jag en skötare som rider 2ggr/veckan, därför uppdaterar jag sällan om då jag själv ridit utan skriver mkt om andra saker ang. hästar, jag startade den här bloggen för att jag ville skriva lite mer om hästar, så man kan gå tillbaka och läsa och sådär sen, det är alltid kul att göra så!
Jag har ridit sen jag var sju år gammal, så det börjar vara mot nio år på hästryggen nu, jag har tävlat i dressyrlag och inviduellt, klubbmästare dressyr -08 med min Buster.

Jag ser mig själv som ganska negativ och samtidigt väldigt envis, men jag har lätt för att tänka positivt i vissa stunder då humöret ger med sig, har lite dåligt självförtroende men det blir bättre med tiden!

Jag har två systrar som är äldre än jag som heter Emma och Sandra, och min mamma heter Ingela och min pappa heter Anders, har även en liten kisse som heter Affe som är 12år, världens finaste familj är det!
Jag är 'ven intresserad av kläder och köpa saker, haha!
Och såhär ser jag ut;


om det är ngt så är det bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi bra att veta!



vilken är din idolfavorit?=)

2009-10-02 @ 20:00:59
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är bara fint! nyss ätit mat :D vad gör du ikväll ?

2009-10-02 @ 20:23:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: m'

söt :)

2009-10-03 @ 21:07:41
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0