1 oktober - torsdag - 2009

Besök detta: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lizasbuster.blogg.se så hjälper det dig med besökare på din blogg! :)
Jag kom på att jag har ju faktiskt tänkt sälja lite grejer för ett lämpligt pris, kanske intresserar detta ngn?

Har en sadel, stubben som är allround mot hopp, har storlek normal i bom och är kring 17" i säte, säljer den endast för att den är för trång på min häst, den är i fint skick, inga repor och har haft sadelöverdrag jämt, (sadelöverdrag medföljer.)
Har begärt 6.000 men vid snabb affär 5.000 kr!
Bilden ser ganska ful ut pga att bilden är förstorad från en annan bild i paint! :)

Har även ett pessoa bett ,vet inte riktigt storlek, men det kan kollas upp, 40kr.
Senskydd i strl cob som knappt är använda pga jag skaffade nya och behöver inte mina andra, säljes för 50kr.
Vanligt tränsbett som är tvådelat i silverfärg, 50kr, vet inte storlek men kan kollas upp även det.
Kandarträns i storlek full, brun i färgen, har ett annat och behöver inte två, 70kr.


 

 


Kommentarer
Postat av: Jessicaooo

Varför reagerar man så satans fort då nån har hästgrejer tillsalu och man igentligen redan har allt? :O

Jag reagerar asfort men har ju typ allt och lite för mycket...

2009-10-01 @ 19:16:32
URL: http://jamiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0